Çağrı Merkezimize Ödül

Çağrı Merkezimiz, 'CC Academica 2020 Kalite Ligi'nde "Gülümseten Kalite - Alternatif Yaratma" dalında birinci olarak önemli bir başarıya imza attı.

CC Academica Türkiye firması kalite ve performans uzmanlarının yıl boyunca farklı deneyimleri değerlendirmek için yaptığı gizli müşteri aramalarının puanlaması sonucunda en iyi müşteri deneyimini yaşatan çağrı merkezi olarak 'CC Academica 2020 Kalite Ligi'nde "Gülümseten Kalite - Alternatif Yaratma" dalında birinci olduk.

Türkiye'de 10 yıldır düzenlenen ve çeşitli sektörlerden birçok markanın yer aldığı Çağrı Merkezi Kalite Ligi'nde; etkin dinleme, müşteri yaklaşımı, çağrıyı etkin sonlandırma gibi kriterler puanlanıyor ve en iyi müşteri deneyimini yaşatan çağrı merkezleri değerlendiriliyor.

Biz de Aegon olarak müşteri deneyimine önem veriyor, müşterilerimizin satış ve satış sonrası tecrübesini olabilecek en iyi noktaya taşımaya çalışıyoruz. Müşterilerimizin talep ve beklentilerini en iyi şekilde karşılamak için hizmet kalitemizi devamlı artırıyoruz. Bu ödül ile birlikte daha yüksek bir motivasyonla yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz.